Subject: Pärnu maakond Pärnu linn Audru alevik Lihula mnt 3b Vesi kanal uuendus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 19:18:23 +0300

Tere

Edastan regimiseks

Parimat

Gunnar Mägi

From: Meelis Martin <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 9:20 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Cc: Tiina Reismann <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu linn Audru alevik Lihula mnt 3b VK IKÕ

Tere

Palun uuendage kooskõlastust. Lahendus on leitav teie enda varasemas
kooskõlastuses.

Lugupidamisega

Meelis Martin

AS Pärnu Vesi

insenerteenistuse juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel 5331 1540

From: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 9, 2024 2:43 PM
To: Meelis Martin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tiina Reismann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pärnu linn Audru alevik Lihula mnt 3b VK IKÕ

Tere

Kui projektalal on muutused või on IKÕ seni sõlmimata, siis on  vaja
ikkagi projekti kooskõlastust uuendada.

IKÕ seadmine käib kehtiva kooskõlastuse alusel.

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Meelis Martin < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, September 9, 2024 12:50 PM
To: Tiina Reismann < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; MNT Teed <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Lihula mnt 3b VK IKÕ

Tere

Ehitistel on ehitusluba olemas! Milleks on nõutud uuesti kooskõlastamine
ja sellega kaasnev täiendav bürokraatia? Kas ametis majasiseselt ei ole
võimalik sama töö suunata ülevaatusele, et see poleks aja jooksul läinud
mõne muu tegevusega konflikti.

Lugupidamisega

Meelis Martin

AS Pärnu Vesi

insenerteenistuse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel 5331 1540

From: Tiina Reismann < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, September 2, 2024 11:05 AM
To: Meelis Martin < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Lihula mnt 3b VK IKÕ

Tere!

Esitasite Transpordiametile riigivara kasutamiseks andmise ja isikliku
kasutusõiguse (IKÕ) seadmise taotluse.

Transpordiameti kooskõlastus riigitee nr 19105 Audru tee km 1,49 teemaal
kavandatud torustike ehitusloa eelnõule  (menetlus nr 287966), antud
31.01.2022 nr 7.1-2/22/609-4  kehtis 2 aastat väljaandmise kuupäevast.

Kuna ehitusluba ei ole selleks ajaks antud, siis palume Transpordiamet
uuesti kaasata ehitusloa või projekteerimistingimuste menetlusse.
Palume projekti kooskõlastamiseks esitada taotlus
<mailto:[email-masked]> [email-masked] . Projekti
kooskõlastamise järel saame menetleda IKÕ taotlust.

Tehnovõrkude projektide esitamisel tuleb juhinduda Transpordiameti
(Maanteeameti järglane) juhendist:
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel.

https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_teh
novorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf

Lugupidamisega

Tiina Reismann
tehnovõrkude peaspetsialist
maade osakond
5562 3456
 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: Meelis Martin < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 13, 2024 11:55 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Lihula mnt 3b VK IKÕ

Tere

Edastan taotluse.

Lugupidamisega

Meelis Martin

AS Pärnu Vesi

insenerteenistuse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel 5331 1540

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.